Saturday 27 October 2007

odă intelectului meu

intelectul meu e un moşneag în zdrenţe, fost matematician de elită, regizor de valoare şi sculptor de geniu, care cerşeşte bani de o pâine şi îi bea.
.
intelectul meu e o babă acră care otrăveşte pisicile vecinilor şi se uită la poze cu ea când era o femeie frumoasă, elegantă şi curtată.
.
intelectul meu e o groapă comună cu trupuri ştirbite.
.
intelectul meu e un tânăr sfios care, hărţuit dulce de domnişoara cunoaştere, nu-şi poate trage sufletul şi lua inima-n dinţi să-i ceară mâna, de teama fericirii din nefericirea non-ignoranţei.
.
intelectul meu e un castel de basm a cărui întreţinere a devenit un lux pe care faimoasa cântăreaţă depresivă, drogată şi falită nu şi-l mai permite.
.
intelectul meu e o adolescentă piele şi os care nu mănâncă să nu se îngraşe, nu iese din casă că are un coş pe nas şi nu vrea să audă că tot ce trăieşte ea s-a mai simţit, gândit, spus, făcut şi scris înainte.
.
intelectul meu e apă stătută în care peştii se mănâncă între ei până la ultimul.
.
intelectul meu e un odor de copilaş care culege flori gingaşe multicolore, le azvârle c-a văzut un fluturaş, aleargă după el, cade cu genunchiul de pietriş, se juleşte, se pune cu curu-n mijlocul drumului şi orăcăie.
.
intelectul meu e mama care-şi trimite fiica la produs în loc să meargă la produs pentru fiica ei.
.
intelectul meu e o rochie care a stat prea bine pe audrey hepburn ca s-o mai poarte vreodată cineva.
.
intelectul meu e un miop care şi-a rătăcit ochelarii prin mormane de haine şi hârţoage.
.
intelectul meu e o pungă de chipsuri la suprapreţ, umplută pe jumate cu aer.
.
intelectul meu e un călău care contemplă o sală plină de cele mai variate şi eficiente arme, familiare şi exotice, vechi şi noi, cu mândria că el poate să facă din rahat bici.
.
intelectul meu e un mit.

4 comments:

cherie said...

am ramas fara cuvinte. mai scrie.
hug

four-eyed fairy said...

hug bah si tzie. uite cum la lamentez. sa tot devii asha.

cherie said...

nu m'ai lamentat bah..dar mi-a placut. mai mult deact mai scrie nu-i fugea prin cap.
:)

four-eyed fairy said...

am vrut sa zic "ma" lamentez. :))