Monday 5 November 2007

zen

workin' all day and never gettin' nowhere
what can i say? workin' all day
.
curios ce puţine lucruri îmi trec prin cap când traduc şi învăţ pe bune. ce puţine am de spus. inspiraţia de orice natură mă eludează. mushin. no mind. concentrare. mortificare. disciplină. în pauzele alocate viciului nambăr uan - muzica, distribuite cu ţârâita (namely pe drumul spre şcoală, străbătut tot pe jos, cu vântul aprig şfichiuindu-mi obrăjorii pristini de anti-eroină postmodernă), îmi ţin companie nişte neni englezoi progresivi, profunzi şi serioşi, care fac glumiţe ocazionale ca să destindă atmosfera grea. neni cărora-mi vine uneori să le zic să se ia de mânuţe şi să facă nişte piruete mai hacana, să fur cinci minute clandestine de maimuţăreală pe tool. dar nu.
.
if i were black and i lived here
i'd want to be a big man in the f.b.i.
or the c.i.a.
but as i'm not and, of course, i don't
and as i'm free, white and twenty[-one]
i don't need more power than i've got
except for sometimes...
when i'm broke
.
my flustered ways m-au aruncat într-o budă agăţată de un pom care stă în aer peste un lac care dă într-un puţ. suntem lipiţi pământului, sunt codaşă la facultate. nu mai mere-aşa. apăi zen, dară.

No comments: